Поскаржитися

У випадку несанкціонованого доступу до особистого кабінету рекомендуємо одразу ж змінити пароль, звернутися до служби підтримки та пояснити ситуацію, а також дотримуватися інструкцій оператора.

При цьому, Позичальник зобов'язаний якнайшвидше в письмовій формі повідомити фінансову компанію про факт несанкціонованої зміни інформації споживача у інформаційній-телекомунікаційній системі фінансової компанії втрати/ зміни /обмеження користування зазначеним ним паспортом, платіжної картки, фінансовим номером телефону.

Якщо вам здалося, що співробітник служби підтримки або відділу по роботі з заборгованністю вас чимось образив, будь ласка, повідомте нам. Ми обов’язково з’ясуємо у чому справа.

Ми піклуємося про своїх клієнтів і прагнемо покращення умов користування сервісом. Залиште свою скаргу або побажання і ми розглянемо її найближчим часом.

Напишіть нам Тут можна поставити будь-яке запитання або поділіться інформацією стосовно сервісу.
Поскаржитися на:

Що трапилось? Поділіться з нами і ми обов’язково допоможемо.
Ми стараємося відповісти якомога швидше. Аби ці декілька хвилин не здавалися занадто довгими — перейдіть до рубрики «Питання/Відповідь» . Можливо, ви знайдете інформацію, яка вам знадобиться.
Допомога Допомога