МФО — це організації, які надають послуги кредитування для населення у найшвидші терміни. Зазвичай, на оброблення заявки треба до 15 хвилин. Кредит отримати швидше та легше, ніж в банках. Проте, деяким позичальникам відмовляють у кредитуванні. Розбираймося, що такого МФО можуть знайти в анкеті клієнта, що стане причиною відмови.


1. Негативна кредитна історія

Дійсно, низький кредитний рейтинг та зіпсована кредитна історія може вплинути на рішення. Але воно не остаточне. Все про кредитну історію ми вже розповідали детально у статті “Чому знову відмовили у кредиті?”.

Що робити?

Якщо ви активно користуєтесь послугами кредитування — пильнуйте свою КІ. У цьому вам допоможе Українське бюро кредитних історій. Ви можете слідкувати за всіма змінами, рейтингом та простроченням. Крім того, працівники бюро порадять, як підвищити рейтинг та стати хорошим клієнтом для МФО.


2. Погано заповнена анкета

Буває так, що клієнт поспішаючи допускає помилки при заповненні анкети, пропускає обов'язкові поля та оминає додаткову інформацію. Опрацьовуючи заявки, система лояльніше ставиться до позичальників з коректною анкетою.

Що робити?

Перш ніж натиснути кнопку “Зареєструватись”, перевірте всі заповнені поля в анкеті на помилки. Переконайтеся, що ви нічого не пропустили й не забули вказати додаткову інформацію. Якщо анкета заповнена на 100%, це підвищить ваші шанси на отримання позики.


3. Відверта брехня

Часто клієнти намагаються приховати важливу інформацію. Наприклад, вказують вигадану адресу або приховують активні кредити в інших кредитних організаціях. Якщо під час перевірки анкети система виявить подібні неточності — у кредиті відмовлять.

Що робити?

Вказувати лише правдиві дані! Пам’ятайте, що через відверту брехню ви можете потрапити у чорний список позичальників.


4. Facebook

Сьогодні соцмережі відіграють важливу роль у нашому житті. Навіть влаштовуючись на нову роботу вас можуть попросити надіслати посилання на свої профілі у соціальних мережах. Якщо ви активний користувач Facebook, це може позитивно схарактеризувати вас.

Що робити?

Долучіть до анкети свій профіль у Facebook. Лише одне посилання на профіль у соцмережі підвищить ймовірність видачі на 20%.


5. Верифікація банківської картки

Верифікація банківської картки — важлива частина реєстрації. Картка може бути видана будь-яким національним банком та повинна мати позитивний баланс (понад 1 грн).

Що робити?

Перевірте баланс на карті.

ВАЖЛИВО: верифікуйте банківську картку, яка оформлена виключно на ваше ім’я!


6. Особисті дані

Серйозною причиною для відмови може стати відмінність контактної інформації від особистих даних. Наприклад, паспортні дані та ІНН зареєстровані на одне ім’я, а електронна пошта та номер телефону — на інше.

Що робити?

Нікому не повідомляйте свої особисті дані та паролі.


7. Занадто велика сума позики

Буває, що у позичальника хороша кредитна історія та анкета заповнена на 100% правильно, але в кредиті відмовили.

Що робити?

Зазначте меншу суму у заявці на кредит, особливо, якщо ви користуєтесь сервісом вперше. Чим активніше ви будете звертатись за позикою до Cashberry, тим більше буде ліміт суми. Згодом, ви можете отримати максимальний розмір позики - 15 000 грн.


Cashberry - лояльне МФО, в якому позику може отримати кожен, хто дотримується цих простих порад. Немає нічого складного в тому, щоб отримати кредит онлайн! Пам’ятайте, що ми поруч 24/7 та допоможемо подолати тимчасові фінансові труднощі.