МЕХАНИЗМ ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ* ФИНАНСОВЫХ УСЛУГ, КОТОРЫЕ ПРЕДОСТАВЛЯЮТСЯ ОБЩЕСТВОМ:
Скарги Споживачів/Клієнтів розглядаються Товариством в порядку та строки передбачені чинним законодавством України. З метою оперативного вирішення питань (розгляду скарг) та отримання необхідної інформації Споживач/Клієнт може звернутися до Товариства будь-яким зручним йому способом, зокрема електронним листом на електронну адресу або листом за місцезнаходженням Товариства.
За результатом розгляду Звернення/скарг Товариство направляє відповідь Споживачу/Клієнту у спосіб в який надійшла скарга/звернення. Відповідь містить в собі інформацію про задоволення вимог Споживача/Клієнта або відхилення (як повністю так і в частині). Спори між сторонами вирішуються шляхом переговорів, а у разі неможливості у судовому порядку. З метою оперативного вирішення спірних, проблемних питань, а також для своєчасного отримання необхідної інформації, Споживач/Клієнт має право звернутися до Товариства у будь-який зручний для нього спосіб, зокрема:
Органом, який здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) є Національний банк України. Національний банк також забезпечує захист прав споживачів фінансових послуг. Механізм захисту прав споживачів фінансових послуг Національним банком України передбачено на веб-сайті Національного банку України за посиланням:
https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection